0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0,00 грн. 

Гарантія

Умови надання гарантії

Під гарантією від магазину Market-Parts мається на увазі заміна або повернення вартості запчастини, що має початковий дефект, що виявив себе під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки).
Встановлені запчастини, які були навіть найменший час у використанні або обміну не підлягають.***
Гарантійний термін для роздрібних покупців - 14 днів ;
Гарантійний термін для оптових покупців - 3 місяці .

Гарантія не поширюється на такі запчастини:

  • дисплеї та тачскрини, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастину перед зняттям плівки!);
  • запчастини, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);
  • запчастини BGA (мікросхеми, цифрові мікрофони тощо);
  • запчастини, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані;
  • запчастини, які встановлювалися без дотримання технології (шлейфи для Nokia 8800, на які встановлювалися компоненти на припій замість струмопровідного клею тощо).

*Запчастини — це група товарів, що не підлягають обов'язковій сертифікації.
**Гарантія на термін служби, як правило, надається установником.
***У ціни на запчастини не включені можливі витрати, пов'язані з гарантією на термін служби.
Гарантія на термін служби може бути надана магазином у випадку, якщо запчастина встановлюватиметься у партнерів магазину та відпущена за спецціною. Спецціна та гарантійний строк встановлюється у договірному порядку.

Гарантія на термін служби може бути надана магазином у випадку, якщо запчастина встановлюватиметься у партнерів магазину та відпущена за спецціною. Спецціна та гарантійний строк встановлюється у договірному порядку.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Транспортні витрати, пов'язані з обслуговуванням, обміном, поверненням товару гарантією не покриваються та оплачуються покупцем. За цілісність посилки під час транспортування відповідальність несе компанія-перевізник.
Магазин не несе відповідальності за збитки, отримані через неправильне використання товарів та внаслідок форсмажора (нещасного випадку).

ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ ВИНАХОДЖЕННІ НЕСПРАВНОСТІ

  • 1). Зв'яжіться з продавцем та повідомте про виявлення несправності – це допоможе уникнути зайвих дій. Техотділ намагатиметься допомогти вирішити проблему без доставки товару до магазину.
  • 2). При необхідності доставки товару до магазину, погодьте з продавцем службу доставки та одержувачів.
  • 3). Заповніть бланк заявки на гарантійне обслуговування із переліком товарів, з номерами відповідних витратних накладних та детальним описом характеру несправності або причиною повернення. Не забудьте вказати ПІБ покупця.
  • 4). Гарантійний товар має бути упакований в оригінальну упаковку, промаркований (найменування та якість), повністю укомплектований та супроводжений заповненим бланком заявки. Якщо жодної з цих умов не буде дотримано, техвідділ залишає за собою право відкласти розгляд заявки на невизначений термін або відмовити у розгляді.
  • 5). Після надсилання посилки обов'язково повідомте дані для отримання.

Основні умови повернення та обміну товару в період 14 днів:

  • Товар без механічних ушкоджень;
  • Без слідів використання. Також за наявності товарного чека зі штампом інтернет-магазину та товарним стікером зі штрихкодом;
  • Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Після отримання повернення та з'ясування причини оплата за товар та доставку повернення перераховується на картку ПриватБанку у разі вини інтернет-магазину протягом 5-ти робочих днів. Повернення коштів на картку здійснюється без урахування комісії банку клієнта;
  • ВАЖЛИВО! Товар може не відповідати опису на сайті, оскільки можливе постачання аналога/заміни брендом-виробником;
  • Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до отримання товару, при цьому, якщо товар, що купується, не замовлявся спеціально для вас і застава за нього не була оплачена;
  • Під час отримання товару, обов'язково має бути перевірено: цілісність, візуальний відповідний вигляд та комплектність посилки. Акцентуємо Вашу увагу на тому, що якщо Ви забрали товар з транспортної служби та не перевірили всі операції, зазначені вище, і після цього були виявлені дефекти різного характеру або невідповідність очікуваної комплектації – претензії не розглядатимуться;
  • Запити щодо обміну або повернення товару прийматимуться до розгляду, якщо товар за жодних умов не був в експлуатації та не встановлювався. При виявленні на запчастини явних слідів експлуатації, спроби встановлення або різного роду пошкоджень товар обміну або поверненню не підлягає;
  • Повернення товару у відповідній якості допустиме при збереженому товарному вигляді, цілісності упаковки, збереженні пломб та ярликів;

додаткова інформація

Прийнятий на заміну/повернення товар залишається у нас на перевірку якості на строк від 1 до 3 днів . Протягом цього часу приймається рішення про заміну шлюбу. Товар неналежної якості підлягає заміні на аналогічний, повернення коштів здійснюється лише за відсутності товару складі.

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що не здатний виконувати свої функції через існуючі дефекти.

Претензії щодо недокомплектації посилки, пересортування, а також щодо наявності механічних пошкоджень приймаються протягом двох днів після отримання товару покупцем (умова діє лише при продажу дистанційним способом).